Permainų vėjai

Permainų vėjai žemės riešutų sviestas sveika receptai Pusryčiai greita blynai Bananai avižos avižiniai miltai avižiniai dribsniaiKai gyvenimas tinklaraštyje stoja, jis galvotrūkčiais lekia kasdienybėje. Ir kai žvelgiu į paskutinį tinklaraščio įrašą, rodos, dar  vakar atsargiai dėliojau tuos riešutėlius tarp prisirpusių uogų, nors laiko prabėgo jau išties daug. Mokslai finišo tiesiojoje, egzaminai, baigiamasis darbas, treniruotės salėje spaudžiant save iki pat galimybių ribų, beprotiškos kelionės, nauji pomėgiai, trumpos ir dažnai nuodėmingos poilsio akimirkos, naujos savaitgalių tradicijos, malonūs šventiniai rūpesčiai ir dar, ir dar, ir dar… Sukuosi, bėgu, griūnu, keliuosi, drąsiai braukiu prikibusias dulkes ir lekiu toliau.

Ilga ir įpareigojanti pertrauka tinklaraščio rašyme leido iš pagrindų permąstyti jo formatą, įvertinti skaitytojų lūkesčius, susidėlioti taškus svarbiausioms detalėms ateityje. Grįžtu su nauju užsidegimu, mintimis ir požiūriu. Nuo šiol tinklaraštyje pasirodys daugiau kasdienio gyvenimo akimirkų, džiaugsmų, mažų moteriškų atradimų, na ir, žinoma, į eterį sugrįš Jūsų pamėgtos virtuvės paslaptys bei nuodėmės, tiesa – kiek labiau kasdieniškos ir lengviau pritaikomos kiekvienam.

Mano gyvenime atsirado mylimų, ilgų ir svaiginančių savaitgalio rytų tradicija – avižiniai blynai. Nuostabūs ne tik savo tekstūra ir minkštumu, bet ir tuo, jog juos paruošti be galo paprasta. Recepto idėja susižavėjau stebėdama Motyvuotų atletų video blog’ą. Tiesa, nors ir aktyviai sportuoju, vengiu naudoti sporto papildus, atidžiai stebiu savo mitybą ir kol kas apsieinu be jų, tad blynų recepte proteino nenaudoju. Tačiau šiems blynams puikiai kompaniją palaiko ir šaldytos uogos ar graikiškas jogurtas. Tai vienas tų receptų, kur galimybės improvizuoti – beribės. Tešlą skaninkite šokolado gabaliukais, kakava, medumi, matcha milteliais, citrinos žievele, cinamonu, kokoso drožlėmis, džiovintais vaisiais, papildykite proteinu ar kitais mėgstamais priedais. Avižiniai blynai patiks ir tiems, kurie paiso sveikos mitybos principų, vengia vartoti cukrų: sudėtyje nėra pridėtinio cukraus, saldumą suteikia bananas.

Permainų vėjai žemės riešutų sviestas sveika receptai Pusryčiai greita blynai Bananai avižos avižiniai miltai avižiniai dribsniai

Avižiniai blynai
 
Ruošimo laikas
Kepimo/virimo laikas
Viso
 
Recepto tipas: Pusryčiai
Kiekis: 7-8 nedideli blynai
Ingredientai
  • 80 g. maltų avižinių dribsnių (arba avižinių miltų)
  • 4 kiaušinių baltymai
  • 1 bananas
  • 3 arbat. šaukš. žemės riešutų sviesto
  • ½ arbat. šaukš. kokosų aliejaus (kepimui)
Gaminame
  1. Kiaušinių baltymus plakame, kol tūris padvigubėja, baltymai įgauna standžią putų tekstūrą.
  2. Lėtai beplakant, sudedame smulkiai supjaustytą arba sutrintą bananą, žemės riešutų sviestą ir leidžiame susimaišyti.
  3. Silikonine mentele ar šaukštu įmaišome maltus avižinius dribsnius.
  4. Keptuvėje įkaitiname nedidelį kiekį kokosų sviesto. Šaukštu ar samteliu formuojame atskirus blynus keptuvėje. Vienai pusei sutvirtėjus ir įgavus auksinę spalvą (iki ~ 1,5 min.), apverčiame ir pakepame ant kitos.

Permainų vėjai žemės riešutų sviestas sveika receptai Pusryčiai greita blynai Bananai avižos avižiniai miltai avižiniai dribsniai


Palikite komentarą